معرفی بهترین اتو تفال

Sunday، ۸ Mehr ۱۴۰۳

اتو تفال 9845 توان 3200 وات سری ۹، از جمله محصولات پیشرفته و با کیفیت کمپانی نامی تفال، ساخت کشور فرانسه است. این اتو بخار تفال مدل FV9845 مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا میباشد و ظرافت و کیفیت ساخت آن واقعاً تحسین‌ برانگیز است.

طراحی ارگونومیک، توان ۳۲۰۰ واتی دستگاه در تولید حرارت، مخزن با گنجایش ایده‌آل ۳۵۰ میلی‌لیتر، کفی ضد خش با قابلیت آتوکلین، قطع‌کن خودکار جریان برق، رسوب‌زدای فوق پیشرفته، سیستم چکه‌گیر، سیستم تقویت بخار و بخاردهی عمودی، از برجسته‌ترین امکانات موجود در اتو بخار Tefal FV9845 میباشد.

تمام امکانات مذکور، حاصل سال‌ها تلاش، تحقیق و توسعه‌ی تیم مهندسی قَدَر قدرت در شرکت تفال میباشد. از این رو با خیال راحت میتوانید از اتو بخار 9845 تفال، به عنوان یک محصول بی‌نهایت کاربردی با کارکرد ایده‌آل در امر اتوکشی، استفاده نمایید.

مشخصات ظاهری اتو بخار تفال مدل FV9845

اتو تفال 9845 دارای ظاهر بسیار زیبا و شیک با بدنه از جنس پلاستیک ABS درجه یک و مرغوب است. بدین ترتیب در برابر ضربه، آسیب و رطوبت، مقاومت بسیار بالایی دارد و طول عمر آن زیاد میباشد. رنگ بدنه، ترکیبی از مشکی و رزگلد است که به خوبی نگاه هر مشتری مشکل‌پسندی را به خود جلب میکند. با وجود دسته‌ی ارگونومیک و وزن نسبتاً سبک اتو، جابجایی و کنترل آن، چه در حالت عمودی و چه در حالت افقی، بسیار راحت است.

مخزنی که روی بدنه سوار است، ۳۵۰ میلی‌لیتر است و با کمک آن میتوانید حجم انبوهی از لباس‌هایتان را بدون پر کردن مکرر مخزن، اتوکشی نمایید. کفی ضدخش با قابلیت سُرخوردندگی بالا، موجب حرکت روان و سریع اتو روی سطح پارچه میشود. دکمه‌های آب‌پاش و بخارپاش، ولوم تنظیم دما و کلید اسلایدی کنترل بخار، برای دسترسی هرچه‌ راحت‌تر شما در بالا و پایین مخزن قرار گرفتند.

کفی انحصاری دوریلیوم ایرگلاید با قابلیت تمیزی خودکار در اتو تفال 9845

اتو بخار تفال مدل FV9845 مجهز به کفی دوریلیوم ایرگلاید با قابلیت تمیزکنندگی خودکار (Autoclean) میباشد‌. یعنی مکانیزم کفی به گونه‌ای است که با گذشت زمان ناخالصی را به خود جذب نمیکند و تمیز میماند.

دوریلیوم ایرگلاید انحصاری شرکت تفال است و علاوه بر جنس خوب و مقاومش، قابلیت‌های زیادی هم دارد؛ ضد خش بودن دوریلیوم، جای هیچگونه نگرانی از بابت خراش برداشتن کفی در صورت تماس با سطوح آهنی و سفت مثل زیپ، دکمه و …، برایتان باقی نمیذارد.

به لطف سُرخورندگی بالا، اتو خیلی سریع و روان روی سطح پارچه حرکت میکند و همه جای آن را صاف و مرتب میکند. حرارت و بخار به سرعت و به صورت یکنواخت از کفی اتو روی سطح پارچه منتقل میشوند‌. در نتیجه فرآیند چروک‌زدایی را با نتایج بهتر همراه میسازند. با وجود نوک تیز کفی، اتوکشی قسمت‌های صعب‌العبور مثل یقه، زیر دکمه و درزها، دیگر کار سختی نخواهد بود.

مخزن رسوب‌زدا

اتو بخار تفال مدل FV9845 دارای کلکتور ضد کلک در پشت بدنه است. تمام جرم‌ها و رسوبات موجود در آب پس از تصفیه توسط فیلتر Calc-Clean، به داخل این مخزن منتقل میشوند‌.

بدین ترتیب از ته‌نشین شدن آن‌ها در محفظه‌ی اتو بخار و ایجاد نقص در عملکرد دستگاه، طی طولانی مدت، جلوگیری میشود. ضمن اینکه، دیگر خبری از ریزش ذرات سفید رنگ از حفره‌های موجود در کف روی سطح پارچه و بور شدن آن، نخواهد بود. شما میتوانید هرچند وقت یکبار این فیلتر را از پشت دستگاه خارج و اقدام به شستشوی آن با آب سرد نمایید.